Tråd: FINN-etikette
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-12, 16:40   #22
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FINN-etikette

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis ingen vil kjøpe til den prisen du vil ha, så er prisen for høy. Hvis du får solgt til den prisen du har satt, så er prisen passe. :enkel:

.

Jupp, på samme måte som at hvis man ikke får kjøpt varen til nedprutet pris, var prisen lav nok i utgangspunktet og selger har ikke bare "prøvd seg."

Det er sikkert ikke frekt å prute, men jeg foretrekker å skrote sykkelen framfor å "gi" den til en som finner det for godt på prute på en sykkel til 300 kr. (OK, jeg er altfor miljøvennlig og grei til å gjøre det, men som sagt, da gir jeg den heller bort.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat