Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-20, 19:21   #36
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bussjåførstreiktråden - yay or nay

Jeg synes de forhold som er beskrevet er hårreisende. Og støtter streiken. Det passer aldri at noen streiker. Det vil alltid gå utover en tredjepart. Ellers vil den jo ha liten effekt. Så hvorfor ikke nå? Det går i hvert fall utover mindre folk nå, siden mange har hjemmekontor. Og jeg er fullstendig klar over at det går utover en hel haug med folk som ikke har andre muligheter. Men sånn vil det alltid være.

Han studenten som var i Romerikes blad har jeg ikke så mye sympati med dessverre. Han klagde så klart på streiken, for han var avhengig av buss for å komme seg på skolen. Vel, han hadde bil da. Men hadde ikke lyst til å kjøre bil til skolen heller. Han lurte på om det var meningen at han måtte ta taxi til skolen. Eh, nei. Du kan kjøre bilen din. Eller sykle 1,5 mil. Altså. Det er mange andre rammede av denne streiken jeg sympatiserer med, men ikke akkurat han.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat