Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-18, 11:06   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøysenisse - Elf on a Shelf - tips og ideer

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

I dag spiller tøysenissen kort med den elskede sovebamsen til et av barna (måtte jobbe litt for å pirke den ut av dyna ) De har tatt julebrusen, og drikker julebrus av eggeglass. Kosebamsen har sykt gode kort.

Ha-ha, denne må jeg rappe! Veit at vi hadde en sånn mini-kortstokk et sted. Her kan de ta den siste mini-fantaen som barna hegner sånn om. (I alle fall tilsynelatende - i glasset kan det være sanasol.)

Jeg var litt desperat i går natt, da jeg måtte lage musesprell klokka 2 etter å ha sovnet på sofaen etter å ha kommet hjem fra julebord, så musa fikk gjemme seg i en av kalenderlukene mine. En kan ikke være genial hver dag, liksom.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat