Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-17, 23:23   #22
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tøysenisse - Elf on a Shelf - tips og ideer

Vi har en liten kar som har flytta inn for tredje året på rad. Han er aldri synlig, kun oppe og ute når alle i huset sover. Det er langt i fra skikkelig ramp her. Lista vår går på det vi hadde tolerert at egne unger gjorde. Han gjør av og til noe hyggelig, noe morsomt, gir/låner de ting, fikser ting osv. Ganske uskyldig altså. Og han går aldri opp i andre etasje hvor vi sover, ønsker ikke risikere at noen blir utrygge på natta av det. Det holder at jeg fremdeles er innom de hver natt før jeg legger meg.

Så langt i år:

Flyttet inn, brev med spørsmål om å få bli. Ungene skrev svar og la i postkassa hans.

Han har spilt ds, lagt den på lading og latt de låne ett av hans. Vi hadde på forhånd laget profil i spillet med hans navn. Spillet var forresten kjøpt brukt for billig penge og hatt på lur.

Dekket på til frokost en vanlig hverdag med sugerør, glass, oboy, kiwi med klistremerker, tegnet bilder på tørkepapir og lagt ved

Blåst opp ballonger og lekt med de. Ballonger over hele stua og kjøkkenet. Til og med en i kjøleskapet!? Ungene samla og tellte opp: 26 stk visstnok

Det jeg kommer på iallfall. Kan oppdatere etterhvert.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat