Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-11, 17:29   #83
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Herlighet, er dere på muffinskjøret igjen? Jeg synes Polyanna og Esme sier mye bra, og selv om jeg nok (tror jeg) er mer åpen for hjemmetilværelsen enn det f.eks Esme er, har hun unektelig et poeng når det gjelder grunnen til at man er hjemme. Jeg blir også ganske provosert når jeg treffer på damer som sier at de har sluttet å jobbe for å følge opp ungene, og så er ungene 4 og 8 og på skole/barnehage hele dagen, og jeg synes også det skinner tydelig gjennom uttalelsene deres at det er de som har gjort det riktige verdivalget.
Jeg må innrømme at dersom vi vant i lotto, eller en av oss plutselig fikk en kraftig lønnsøkning, kunne jeg godt ha tenkt med å roe ned med 60-80 prosent stilling i et års tid. Like mye for egen del som for ungenes del, det må jeg innrømme. Noe happymuffins ville det neppe blitt, ei heller chubby chick, mest sannsynlig bare flere innlegg på FP og mange flere bøker. Ja, og forhåpentligvis skittentøyskurv uten haug på. :enkel:
Ja, og så ville jeg delt raust med mannen om han også fikk lyst til å trappe ned litt.

Men du kunne jo muligens blitt en happy chubby chick hvis du roet ned til 60-80 % et års tid og konsentrerte deg helt og holdent om happy muffinsmaking.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)

Sist redigert av Lisa : 28-11-11 kl 17:38.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat