Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-20, 16:07   #20
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enkel, solid symaskin - gjerne brukt og billig - hva vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville lånt tantes maskin for å se om dette er en interesse som varer, også ville jeg investert i en solid maskin.

En skikkelig symaskin er en god investering. Jeg brukte Berninaen jeg kjøpte i studietiden til januar 2019. Og nå har ungene overtatt den.

Tante sin maskin er ganske bra, en solid Singer-sak. Men den begynner jo å bli noen år gammel, minst 20 år og teknologien har gått noen skritt fremover siden da. Det er derfor jeg har kjøpt en datamaskin med nål, og elsker, elsker, elsker den.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat