Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-20, 12:15   #16
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En enkel, solid symaskin - gjerne brukt og billig - hva vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette er en svært enkel, mekanisk maskin. Jeg tror den kostet mindre enn det beløpet da den ble kjøpt ny. Det viktige er å vite at den ikke krangler, og det står det ikke noe om.

Jeg har en enkel, mekanisk maskin som dere kan få gratis, men ettersom mannen min "tvang" meg til å kjøpe ny maskin etter å ha hørt all banninga under munnbindproduksjonen min, så tror jeg ikke egentlig at det er min maskin hun vil ha heller. Min gamle maskin kan muligens repareres, men jeg ga den opp etter å ha forsøkt å reparere på egenhånd. (Sygjengen min stod måpende og så på at jeg plutselig hadde skrudd fra hverandre hele maskinen min, for det turte ikke de. Men de har fancy maskiner og jeg eide en mekanisk en som ikke hadde elektronikk inkludert.)

Nå eier jeg en liten datamaskin med nål.

#fremdelestraumer

Men ja, jeg har kjøpt en Janome idun til ungene, den er veldig OK syns jeg. Ikke så halvgal pris heller. Og kan sikkert finnes på Finn, fikk inntrykk av at det var en fin startmaskin og som ble byttet i en mer avansert variant når man blir bitt av basillen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat