Tråd: Kompostbinge
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-12, 22:36   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.555
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kompostbinge

Varmkompost som skal fungere en norsk vinter må ha god isolering. Det koster gjerne litt.

Altså, man trenger jo ikke kjøpe, pappa har en velfungerende varmkompost han har bygget selv (og godkjent av komposteksperten i kommunen, det er sånn der avslag på renovasjonsavigfta dersom man har (godkjent) varmkompost) men man skal være litt over snittet interessert i det, og litt mer handy og erfaren med å bygge dill og dall enn hva jeg er, for å gjøre det.

Jeg tenker absolutt også på kompost, men jeg føler meg ganske sikker på at jeg kommer til å kjøpe en ja. Av et "kjent og anbefalt merke". Selv om det koster. (og vi bor i en annen kommune enn mine foreldre, som ikke har sånn sponsing) Det er ikke så mange å ta av som oppfyller kravene, så jeg tror nok at du har sett på det utvalget som er, mer eller mindre.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat