Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 20:41   #70
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å leve uten bil

Vi skulle alltids klart oss uten bil, men det hadde gjort hverdagen utrolig tungvint, og det er dermed ikke et alternativ. Barnehagen er ikke i gåavstand og det er umulig å komme seg hjemmefra, til barnehage og så til jobb med bussen uten å bruke evigheter. Måtte da ha syklet med barnesete/tilhenger og det frister rett og slett ikke. Når LilleVenn begynner på skolen overveier jeg å sykle til jobb, ihvertfall noen dager.

Vi reiser også en del på hytta og da er vi avhengige av bil. Vi trenger også bil for å kunne besøke LøveMannens foreldre og for å kunne drive med fritidsaktiviteter.

Jeg ser ikke for meg hva som kunne fått meg til å slutte å bruke bil. Det måtte vært om vi hadde flyttet til en storby, noe som ikke akkurat er veldig sannsynlig...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat