Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-22, 10:46   #965
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mannen min og jeg ser nå på Wandavision på Disney+.

Vi forsøkte oss for et års tid siden også (eller da den kom ut), men de to første episodene var jo så dølle. Men vi fikk tips om at vi burde gi det et nytt forsøk og se litt mer. Og det er jo faktisk INNMARI SPENNENDE.

Så jeg vil anbefale alle å gi den den et forsøk, selv om det innebærer to helt uforståelige første episoder. Fra episode 3 blir det noe helt annet. Og da skjønner du plutselig mye mer av det som skjedde i starten også.

Det samme gjelder egentlig Loki også, som jeg gjorde meg ferdig med i går. Neste som jeg har begynt på er The Falcon and the Winter Soldier.

Bobbelur er ikke aktiv