Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-10, 12:01   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?

Nå har jeg, inspirert av denne tråden, så klart, sjekket litt hva jeg gjør. Og jeg snur meg nesten alltid først og tar et godt overblikk bakover, så rygger jeg ved hjelp av speilene. Unntaket er som nevnt når jeg skal rygge langt, som i fra ca. 15-20 meter, eller hvis jeg er redd det kan komme noen ut fra parkerte biler eller porter (eksempelvis parkeringsplassen i barnehagen). Da må jeg stadig vekk snu meg i tillegg for å være sikker på at jeg har oversikten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat