Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-19, 18:51   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.579
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innafor med utearbeid første påskedag?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ok, da skjønner jeg bedre. Det er ikke slik vindusvasken foregår i mitt hus, akkurat.

Sånn generelt kan man la være å bråke folk flest har fri, syns jeg, og ikke kun i påsken.

Lurer på når folk flest skal kunne gjøre bråkete hage-/vedlikeholdsarbeid hvis det ikke skal gjøres når folk flest har fri. Ta fri fra jobb for å klippe plenen?

Uansett, det HI beskriver må være greit. Jeg hadde på ingen måte reagert om naboene hadde luket, vasket vindu, hengt dynene ut til lufting, raket eller stablet ved i dag. Ikke om de hadde brukt motorsag heller, for den saks skyld, så lenge det ikke foregikk på tidlig morgen eller sen kveld. Men det er mer meg personlig, jeg plages ikke av sånt, og skjønner at det ikke er greit generelt, så jeg gjør det selvsagt ikke. Men sånt som ikke bråker må man da i alle fall kunne pusle med.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat