Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-21, 16:16   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gah - hva heter hun? #80- eller 90-tallet?

Jeg prøver å huske navnet på en kvinnelig … tror hun var programleder og medieprofil og -debattant (heter det det?), kanskje politiker…?(men tror ikke det) Hun var også konferansier (hvertfall før 2010-ish). Mye i mediene. Østlandsk, veltalende. Begynner nok å nærme seg 60-ish nå. Akkurat når hun var på tv husker jeg ikke, kanskje så sent 2000-ish også?

Uansett, hun var høyreist og hadde langt mørkt hår , jeg mener hun også hadde dreads og av og til fargestriper i. Jeg ser henne for meg i tunika-type klær i sort men det kan være bare skeivminne.
Jeg har lyst til å si Herbjørg Kråkevik, men det var ikke henne.

Jeg ser henne for meg, men det hjelper jo ingen
..hjelp?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat