Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-16, 11:58   #9
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mental huskeliste til neste ferie

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg sitter alltid og lager meg mentale huskelister til neste ferie, men året etter er det meste glemt. Da er en tråd på FP tingen!

- Vi voksne bør ha litt ferie hver for oss slik at barna har en voksen hjemme litt flere uker.

Dette har vi gjort to år på rad, med stor suksess. I tillegg får hver forelder en uke med jobb og egentid på ettermiddag/kveld, mens resten av familien er på ferie. Barna får dermed en foreldrer helt for seg selv i en uke. For oss er dette bare vinn-vinn.

Min mentale huskeliste:
- Ikke stol på forholdsvis gamle biler, og at de går som en klokke - uten problemer, på niende året.
- Ikke tenk at det blir sol i morgen, og at du dermed utsetter badeturen til neste dag. Da er det overskyet.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat