Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-16, 10:51   #31
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er de fornuftige hen?

Jeg blir litt provosert når aftenbladet skriver en sak om köln-overgrepene og en islamekspert skriver at muslimske menn kan misforstå et smil og en klem. Det var jo ikke det som skjedde. Det var jo snakk om planlagte overgrep fra 1000 menn på tilfeldige kvinner.

Det skremmer meg at sånn kan skje og det skremmer meg at man forsøker å dekke over det. Man må jo ikke feie dette under teppet, men se at man har et reelt problem som man må gjøre noe med! For ellers får man bare enda mer av det man ikke vil ha mht sånne vemmelige kommentarfelt - mennesker og sånne som forgriper seg på uskyldige.

Alt det Esme sier.

__________________
Now it's nothing but MY way!

Sist redigert av Milfrid : 12-01-16 kl 11:04.
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat