Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-07, 21:57   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Kjenner du alle like godt?

Absolutt ikke. En del av dem kjenner jeg veldig godt, en del av dem føler jeg at jeg vet ganske mye om selv om vi ikke akkurat "kjenner hverandre", og en del har jeg knapt noe forhold til i det hele tatt.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er antall innlegg en indikator på hvor mye man kan dele med en gitt person?

Ikke alene. Altså, naturligvis vet jeg stort sett mer om noen jeg har lest fem tusen innlegg av enn noen jeg har lest femti innlegg av, men det jeg vet trenger jo ikke gi meg mer tillit til vedkommende. Hvis personen stort sett har skrevet om "nøytrale" ting eller ting jeg anser som uviktige, vet jeg kanskje ingenting om dem (mens noen som skriver femti dypt personlige innlegg kan man jo føle at man kjenner ganske godt), og det finnes jo også tilfeller der det å bli bedre kjent med noen gjør at man finner ut at man enten ikke stoler på dem, ikke har stort til felles med dem, eller rett og slett ikke liker dem.

Men dem jeg har blitt best kjent med, liker best og stoler mest på her på forumet, er stort sett folk som har skrevet mye. Så en sammenheng er det jo.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat