Tråd: Vinterferie
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-21, 17:09   #31
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferie

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Men gaming i stedet for alle andre slags opplevelser er jeg motstander av, kjenner jeg, en smule preget av å være guttemamma og å møte på ganske mange gutter i beste lekealder som ikke har en eneste annen interesse og som blir helt himmelfalne av forslag om å gjøre noe sammen med en venn som ikke involverer skjerm. Da har man mistet en del dimensjoner i livet.

Jeg er veldig enig i dette. Og jeg er nok dessverre mammaen til en sånn du beskriver. Det har blitt ekstremt gjennom korona, alle aktiviteter har vært stengt veldig lenge. Er det én ting min tiåring virkelig ikke trenger mer av er det ingenting.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat