Tråd: Vinterferie
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-21, 08:58   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferie

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dessuten, mulig det har blitt nevnt i tråden allerede. Gaming er defintivt ikke ingenting. Tvert imot er det en viktig sosialiseringsarena for mange og jeg synes det er på tide at det blir sidestilt med å møtes ute i gata.

Jo da. Jeg er sånn delvis enig, men gaming er verken fysisk aktivitet eller frisk luft. Så knerten tvinges litt mer enn snuppa som faktisk henger utendørs med vennene sine.

Men at det er en viktig sosial arena er jeg fullstendig enig i. All roping fra rommet hans tilsier at det regnes som samvær.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat