Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-16, 09:39   #337
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Jeg har ikke helt kontroll, men vi har en måned pluss en uke til det braker løs. Bunaden syes av en bunadstilvirker i nabolaget. Nesten alt sølvet er i hus. Noe av det skal arves og må sprettes av og renses, i likhet med mitt belte og påsydde sølv. Skjorten er ferdig, min mor kommer med den om en uke. Da hjelper hun også til med å sy på igjen sølvet som da må være ferdig renset. Jeg syr ikke selv. Sko er i hus, forkleet også, men det må justeres av samme bunadstilvirker. Vi skal ha prøving sist i april eller først i mai.

Mat er bestilt, vi vet hvem som kommer. Hjelp på kjøkkenet er avtalt. Kaker må bestilles og avtales med dem som skal bake. Bilde-presentasjon må lages. Tale må skrives. Bordkort må bestilles eller kjøpes. Duker sjekkes, vaskes, strykes. Bordpynt må kjøpes, blomster planlegges eller bestilles. Bord må avtales lånt. Kanskje stoler også, må telle over. Det skal nok gå, med en langhelg og fri inneklemt dag skal vi få mye i boks!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat