Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-19, 14:02   #1226
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Exit er virkelig helt sykt drøy, men hver gang jeg tenker "dette er for drøyt, nå trekker dere det for langt!", så kommer jeg på han med champagneglassvolden eller han med motorsaga og tenker at det kanskje ikke er så drøyt likevel.

Og historier om fester der det er vanlig å trekke ovenpå med prostituerte har man jo hørt i mange år, gjerne navngitt. Det er så EKKELT!

Etter å ha jobbet i utelivsbransjen så kan jeg bekrefte at det ikke er spesielt drøyt. Jeg har møtt disse folka (altså ikke som nøyaktig disse, men typene) flere ganger, jeg kjenner igjen utrolig mye fra den tiden på nittitallet.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 03-10-19 kl 14:13.
Tallulah er ikke aktiv