Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-19, 20:48   #1222
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Driver på med den nå, er usikker jeg også. Har problemer med å greie å leve meg inn i den, det blir bare for skrullete. Samtidig er den litt fasinerende også, så jeg fortsetter å se. Men hekta er jeg ikke. Knapt nok fenget. Men det kan jo ta seg opp. Problemet mitt er jo som regel motsatt, jeg starter på en serie som jeg synes er både bra og spennende, også mister jeg interessen etter hvert. Så siden denne begynner i motsatt ende må serien jammen skynde seg å bli interessant, før jeg begynner å miste interessen igjen. Jeg har veldig dårlig stayerevne og tålmodighet når det gjelder serier. De må helst fenge fra første stund, og vare kort.

Jeg akkurat sett ferdig Unbelievable, og elsket den! Passe kort, og hadde meg helt fra starten.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-10-19 kl 20:56.
My er aktiv nå