Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-10, 13:10   #51
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lillemor har blit vegeterianer og jeg trenger hjelp med å finne gode alternativer

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Jeg har prøvd og argumentere på samme måte som du skriver over her. Jeg har servert mat lenge som ikke ser ut som det er kjøttretter, pizza, lasange, fiskeburgere ol. Men hun spiser ikke det heller. Hun smaker på det og spytter det ut. Jeg har ende ikke laget noe ekstra for hun. Og prøver og snakke med hun om at det er ok og spise kjøtt og at man trenger det for og vokse. Men hun spiser ikke, da må jeg tvinge de i henne. Noe jeg ikke klarer og gjøre. Derfor har jeg først NÅ etter godt over en mnd begynt og tenke på at hun må få noen andre alternativer. Jeg kan ikke helt se at det er noen ille.

Og det er ikke noe LEK vi holder på med. Jeg har aldri vært med på noen LEK. Jeg har laget det vil altid pleier her hjemme. Men hun spiser det ikke.

Jo, det er en lek, det er datteren din som styrer leken, og du dilter etter og er med og oppmuntrer henne.

Hva ville du gjort hvis hun nektet å spise grønnsaker? Ville du føyd deg etter hennes overbevisning da også? Kan du bare svare på det, så jeg får avklart om du er helt skrudd, eller om dette handler om at du egentlig syns det høres veldig bra ut å være vegetarianer?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat