Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-10, 13:04   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillemor har blitt vegetarianer, og jeg trenger hjelp med å finne gode alternativ

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg tror verden må ha gått bananas her - tuller dere nå eller er dere seriøse? Mener du virkelig at en 4,5 åring er i stand til å ha slike overbevisninger, og at disse skal respekteres? Må jeg minne om at de fleste 4,5 åringer tror på julenissen, tannfeen og påskeharen?

Mine barn har på den alderen hatt et svært så reflektert forhold til denslags. Lange diskusjoner om religion. Hadde det vært kosthold som hadde vært greia i vårt hjem tviler jeg ikke på at de hadde hatt noenlunde oppegående meninger om det, og jeg tror også at en av grunnene til at de er reflektert på noen felter er at de blir tatt på alvor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat