Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-18, 14:23   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Jeg har lest mange prospekt og vært på mange visninger i det siste. Lys og luft er fint. men ikke overdriv. Jeg blir sur av en enslig toseter i stuen til en fireroms leilighet som er ment for en familie.
Etterhvert kjenner man igjen stylistenes møbler og bilder og puter og pledd også.

I vinter har boligannonser for hus med uteplasser ofte hatt hagemøblene utplassert med puter etc midt i nedsnødde hager/terrasser. Det ser bare rart ut, synes jeg. Vanskelig å få inntrykk av en uteplass når det uansett bare er måkt plass til møblene og de er omgitt av høye brøytekanter.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat