Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-18, 23:04   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bruke gammel brød?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Brødrester er en stor årsak til matsløsingsynder hos oss, og jeg elsker jågurt og noe frokostblandinglignende i den. Dette er jo et supert tips for meg. Tusen takk!

Ja, og så er det så enkelt! Jeg smuler/ river opp brødet med fingrene. Strør på kanel og kardemomme hvis jeg gidder. Steker det gjerne på litt sterk varme, da da tar det bare ca ti min, alt etter hvor sprøtt du vil ha det. Men jeg har klart å svi det, så følg godt med hvis du bruker sterk varme...

Det holder seg i evigheter. Det er godt både med melk, yoghurt, skyr og kesam. Og som topping på cottage cheese og grøt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat