Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-17, 16:50   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.535
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pizza?

Fasit: Det gikk med nesten fem pizzaer. De to første lagde jeg med skikkelig tykk bunn med litt grovt mel i, og masse fyll (kjøttdeig- og tomatsaustypen), som vi brukte å ha da jeg var barn, for å mette flest mulig på kortest mulig tid. Deretter tre litt tynnere, med skinke.

Svar på spørsmål 2:
Fotballaget til guttungen skulle egentlig på treningssamling med overnatting. De er ca 30 stk på laget, men det var litt lav interesse (muligens pga pris), ca halvparten var påmeldt. Så begynte den ene etter den andre å melde forfall på grunn av sykdom, en stor del av laget lå nede for telling. Til slutt var de bare 8 igjen. Verken guttelaget som er ett år eldre eller de som er ett år yngre skulle delta, så det ville bli de åtte, sammen lag som var mye eldre. Når så et par av de voksne også begynte å hangle i formen ble det avgjort at turen ble avlyst. Det ville bli for dårlig utbytte, både sportslig og sosialt, i forhold til pris. Selvsagt stor skuffelse for de som skulle dra, så da ble vi (mannen min er trener) enige om at gutta måtte få en god erstatning. Så vi fant ut at de kunne få møtes i Pirbadet i dag i stedet, og etterpå kunne alle sammen dra hjem til oss, spise pizza og se Liverpool Legends vs Real Madrid Legends på storskjerm i kjellerstua.

Regnet da med de åtte som egentlig skulle på tur, men regnet med at noen av dem sikkert kom til å legge andre planer når det ikke ble tur (hytta o.l.). Fikk tilbakemelding fra tre som sa de ville være med, og regnet med alt fra fire til åtte barn. Mannen skulle sende melding fra svømmehallen når han visste hvor mange det ble. Og da fikk jeg meldinga over... Flere av de som ikke var påmeldt treningsleiren i utgangspunktet ville også være med på bading og pizza, og noen av de som var for syke til å dra på overnattingstur var friske nok til å delta på dette. I tillegg er det med tre pappaer og en lillesøster, og til sammen, med stort og smått, er vi vel rundt 20 personer. Litt mer enn jeg hadde sett for meg.

At jeg aldri lærer!

Men det gikk fint, alle er mette, og nå sitter hele guttegjengen i kjelleren og ser fotball og kaster popcorn på hverandre, og har det aldeles strålende. Det er tre pizzastykker til overs.

Edit: Det er ingen pizzastykker til overs.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-03-17 kl 18:57.
My er aktiv nå   Svar med sitat