Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-21, 15:06   #27
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.553
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med min, den brukes hver eneste dag. 2 har bedre batteritid og USB-C, det er de eneste argumentene for 2'eren for min del. En tidligere kollega synes 1 var bedre å skrive på enn 2, men det er jo en smakssak. Du får kjøpt 1'eren ny også, men min er kjøpt brukt. Vi kjøper brukt om vi kan. Mannen skal kjøpe seg 1'eren ny, grunnen til det er at han skal bruke driftsmidler på jobb og da får han ikke lov til å kjøpe brukt. Selv om 2'eren er litt smalere er det snakk om en veldig smak greie uansett. Jeg har ikke noe behov for at den skal være smalere, men jeg er jo vant til å skrive på A4-blokker.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat