Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-21, 19:45   #20
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få bakgrunn på Teams-vindu?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Noen av oss er avhengige av å lese på munnen og da er det en stor ulempe med folk som ikke har på kamera. Vanskelig å be folk om å ha på kamera når de har gjort et eksplisitt valg om å ikke ha det også. I allefall synes jeg det er vanskelig å si at "mitt behov for å høre deg er viktigere enn dine behov for å ikke vise deg frem".

Det er jeg helt for. I de tilfellene jeg snakker om, er det kolleger som vil at alle skal ha kamera på, hele tiden, typisk i møter med mange tilstede. Også om man ikke sier noe eller har en rolle i møtet, i den forstand. Jeg har alltid på kamera når jeg sier noe eller om jeg leder et møte. Burde jeg sikkert sagt. Jeg er enig i at om man kan, er det best å ha kamera på når man selv snakker. Er det møter med få personer, opp til sånn 5-6, ihvertfall, er praksis hos oss at alle har kamera på hele tiden, og med en sånn 3-4 deltakere ofte også åpen mikrofon, slik at det blir mer en «normal» samtale.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat