Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-21, 09:48   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fersk elbileier

Meget godt råd å teste det med "bortelading" en gang du ikke er stresset fordi du har lite tid og for lite strøm.

Jeg har altså ikke elbil, men en over snittet interesse for det, leser en del elbilforum og sånn, og har tenkt det Molly sier her, art det med den jungelen av ladeselskaoer og apper og brikker og whatnot virker som det mest krevende å sette seg inn i.

I tillegg til automatgir. Jeg har bare hatt manuelle biler, debuterte med automatgir klokken fire på natten når jeg kjørte min nygifte bror og hans fru til hotellet for natten, jeg var den eneste edru i bilen så jeg kjørte. Juhu. Det gikk. Har i senere tid og mer opplagt tilstand lånt min fars e golf noen ganger og når en venner seg til de er det jo greit å kjøre. Men har ikke hatt den så mye at jeg måtte lade den.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat