Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-20, 10:01   #5
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Bekledning er det vanskeligste, jeg har heller ikke dusjmulighet på jobb. Men det er nedover nesten hele veien. Jeg bomma totalt i dag med ull under og goretex utenpå siden det var 7 grader, for sola kom og varmet opp.

Men uansett greit med flere lag, så det er lett å ta av også underveis. Bruker vanlig turjakke, men har ei sykkelbukse i goretex fra Craft. Fint at den er smal nederst og så slipper jeg å ødelegge turbuksa.

Kan ikke se for meg at regnskjørt er så praktisk, da renner jo bare vannet ned på leggen eller i skoa?

Jeg har heller tykke hummervotter på vinteren enn sånne muffer. Viktig å komme lett til brems og gir hvis man skal ha det.

Ellers er det viktig å tenke på at du må være godt synlig. Gjerne sterk farge på jakke, hjelm eller sekk, og refleksvest, reflekser og lys på høsten og vinteren.

Syklistenes landsforening har også tips til vintersykling:
https://syklistforeningen.no/tips-og...vintersykling/

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat