Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-19, 11:37   #158
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.464
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så blir det litt av en blåmandag for de 10 BNP-representantene i Bergen som ikke bare skal sitte i endeløse bystyremøter om alle mulige ting, men som i tillegg må påta seg komitejobber de nok bare er middels interessert i...

Hehe, ja det hadde de kanskje ikke tenkt på. Er ikke bare å møte i kommunestyret og stemme (nei) på sin hjertesak, man må også lese sakspapirene på alt det andre - og det er ikke lite.

Jeg har fordypet meg i tallene i min kommune, og det er litt interessant å se hva kryss og slengere kan gjøre for avansement på lista. F.eks. har sittende ordfører (som ikke vil ha gjenvalg) klatret fra 49. til 10. plass og er inne som andre vara i kommunestyret.

Valgprotokollen bør ligge tilgjengelig på nettsida til din kommune, hvis du vil nerde. Spør etter den hvis ikke, det er offentlig info og bør ligge lett tilgjengelig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat