Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-19, 13:08   #117
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Hos oss var det få endriger fra de siste fire årene, men frp ser ut til å få et mandat ekstra. Samarbeidet ap/høyre med en eller annen annen i midten har fortsatt flertall så om de vil så "overkjører de folkeviljen" som det så pent ble sagt på fb (eller, så følger de den 2/3 av floket som tross alt IKKE vil ha FRP )

De skal diskutere i kveld, så vi får se. Helt fornøyd med valget kan jeg ikke si at jeg er, ettersom jeg er av de to tredelene som helst skulle sett at ikke 30 prosent av oss stemte på frp (som har mange dyre løfter å innfri, kombinert med løftet om å ikke innføre eiendomsskatt. Som er dyrt i seg selv. Så hvor skal de kutte tro? Nei,det skrev de ikke, bare at de skal ta ansvar og stramme inn.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat