Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-19, 10:16   #102
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, jeg tror SP generelt har klart å bygge seg et navn som folkelige, nedpå og joviale, mye takket være den folkelige, nedpå og joviale Vedum.

Og det kan hende at det veldig tydelige standpunktet mot sentralisering gjør at folk ser forbi innvandringsfiendtligheten, proteksjonismen, flørtingen med "kristne verdier" satt opp mot muslimske og sekulære, og den generelle "anti alt"-holdningen?

Jeg må bare spørre hvor i programmet du finner dette?
Jeg tenker i hovedsak invardringsfientligheten. Nei de er ikke sv. Men det er da ikke FrP heller?
Jeg tror det er vanskelig for folk som bor sentralt hva sentralisering og sammenslåing faktisk betyr. Det harseleres mye med dumme folk som ikke skjønner at det er penger å spare på å slå sammen.
Mulig det. Men hvor mange her tenker at 15 mil til legekontoret er tipptopp?
Helt ærlig liksom.
Og MDG ligger på samme linje som SP både hva gjelder sentralisering og sammenslåing.

Valget er over og vi kan like gjerne spore ut i by/land debatt

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat