Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-19, 11:29   #17
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har Høyre som hovedparti, flere som kommer til å få personstemmer, kommer også til å føre opp mange slengere av personer jeg kjenner og vet hva står for.
Bor i en AP-kommune og opplever det samme som Billa, guttenklubben grei styrer og årner. Jeg vil ha frem unge mennesker med friskt sinn, synd man ikke kan stryke listekndidater ved dette valget.

Her jeg bor har Høyre hatt makten siden 1967 og resultatet er akkurat det du beskriver over, bare at Høyre er de arrogante her. Ordførerkandidaten deres kjenner jeg godt til og har ingen grunn til å håpe at hen blir ordfører i nykommunen. Ingen har godt av å alltid få det som de vil, det blir arroganse av slikt.

Jeg er medlem i Ap, men stemmer ofte et hakk lenger til venstre i hvert fall i Stortingsvalg. I fylket og den nye kommunen har Ap et godt program så de har fått min stemme i begge valgene denne gangen. Jeg la på tre unge slengere fra SV lokalt, de har gjort en god jobb både før og under valgkampen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat