Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-16, 20:42   #22
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om speilegg, låttekster og "frihet"

Jeg har en trettenåring, og kjenner at kroppsfokuset de utsettes for er RIV ruskende galt. Og selv om jeg kan eksponere henne for et ganske sunt kroppsfokus her hjemme, så skjønner jeg jo at jeg ikke er hennes største forbilde når det gjelder disse tingene. Jeg begynner likevel med meg selv, og går i bikini og svømmehall med den kroppen jeg har. En venninne av meg hadde kommentert kroppen til trettenåringen i sommer da hun var på stranden og jeg kjente at jeg kokte litt. Jeg har bare lyst til at hun skal kunne være på stranden og fokusere på badingen, boka si, venninnene eller whatever uten å tenke på hvordan hun ser ut mens hun er der. Det var en svært positiv kommentar og jeg sa ikke noe til verken barn eller venninne.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat