Tråd: Gledesutbrudd
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 11:02   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.



Har du sett noen av de store?
Les Mis, Chess?, Miss saigon? Rent?


Jeg har sett Miss Saigon i London. Holdt på å kjede vettet av meg. Den eneste jeg har virkelig likt har vært "Mamma Mia", men det er vel fordi det ikke er musikal-musikk i den.

Jeg har ellers sett Starlight Express, Saturday Night Fever, Return to the Forbidden Planet, Hello Dolly og et par litt mer obskure (I USA). Pluss at jeg i går fikk vite at årets firmakosekveld skal være at vi skal på "Chess" i november. Jeg jublet ikke akkurat. Men siden billetten er gratis, så bør jeg vel for skams skyld være med.

Jeg synes bare at musikaler ofte har tynne handlinger pluss at jeg ikke kan fordra musikken. Mye sånn "hvor-mange-ord-kan-jeg-synge-fort-slik-at-teksten-passer-med-melodiiiien". :fordomsfull og vanskelig:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat