Tråd: Gledesutbrudd
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 10:54   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg haaater musikaler, eller M-ordet, som det bare heter her i huset. Men jeg har ikke sett Les Mis, og jeg har blitt fortalt at den "ikke er som andre musikaler" så jeg øyner et ørlite håp om at jeg vil like den. Så divine-mannen og jeg skal se den i London i jula. Jeg er kjempespent og håper så inderlig jeg liker den. Hva vil folk tro om meg ellers, liksom ...

Mannen min kan ikke utstå musicaler, men har velvilligst blitt med meg et par ganger på musical i London, blant annet nettopp Les Miserables. Han likte ikke den noe bedre, men var snill nok til å ikke la seg merke med det underveis. Men jeg tror ikke han blir med meg flere ganger, nei.

Teo: så synd at Teomannen gikk glipp av det, men det var jo hyggelig at du fikk følge med deg likevel. Jeg er sikker på at Blobben likte det!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat