Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-19, 13:27   #29
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man kan la trettenåring lese GoT, eller?

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Hm. Da jeg var 13 var det ingen som "lot" meg lese noe som helst.

Oh, you rebel you.


Det er mulig jeg ikke var hundre prosent klar i hverken overskrift eller HI, da det ikke er hverken "hva leste DU som trettenåring, og gikk det bra med deg?" eller "hvor galt er det på en skala fra en til ti at trettenåringen min konverserer med sin mor om muligheten for å lese bøker som ikke allerede er tilgjengelige i hjemmet eller skolebiblioteket" eller "er jeg kjip hvis jeg innfører sensur?" jeg spurte om.

Det var egentlig kun at jeg ikke har lest disse bøkene selv, og siden nå ungen først spør, så hender det at det er greit å spørre andre som har lest om dette er noe som gir varige sår på sjela.

Skal være nøyere i formuleringene neste gang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat