Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-19, 15:57   #21
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er julestemning for deg?

Jeg er som Lhi-My, julestemningen kommer når jula dukker opp av kaoset på lille julaften. Når ungene sniker seg ned trappa på julaften for å se treet jeg pyntet etter de la seg lille julaften. I fjor la jeg meg klokka fem på julaften morgen, fordi jeg ikke fikk lysene på juletreet til å virke. Mannen som var ute og kjørte brøytebil, sa til meg at jeg måtte legge meg, så skulle han se på det når han kom hjem, men jeg nektet, ungene SKULLE få se ferdig pyntet juletre når de stod opp. Det viste seg at jeg hadde koblet feil i kontakten. God jul lissom

Ellers kan jeg få et snev av julestemning om jeg rekker en tur til Røros før jul, men det er ikke alltid tiden strekker til, og jeg er like lei meg hvert år den turen må utgå, sånn som i år. Da var det ekstra fint å se Hjem til jul, det veide litt opp for savnet.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat