Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-17, 23:56   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer kjøttfri mat. Hvilke matvarer er det greit å ha i hus?

Som nevnt over her, Hälsans Kök sine "filétbiter" (kylling) er ekstremt gode og veldig like kylling både i smak og konsistens. Min bonusdatter som er verdens mest kresne person (og ikke veggis), liker nesten ingen kjøtterstatninger, hun trodde dette var ordentlig kylling helt til vi sa det ikke var det, da ble hun sjokkert. Har også lurt et par bekjente med disse for å sjekke ut reaksjonen, siden jeg selv er litt inhabil. De er virkelig gode og høster lovord på nett. Vedt å prøve.
Jeg har aldri vært noe glad i kjøtt, men har lenge savnet kylling etter at jeg ble veggis. Ikke bare pga smak, men også fordi det er lettvint å ha i gryter osv. Så jeg er veldig glad i denne. Så glad i den at vi vurderer å servere den i bryllupet (pastarett eller lignende), fordi vi er bombesikre på at alle gjestene kommer til å digge det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat