Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 13:15   #60
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Hva slags argumenter holder da? : nysgjerrig :

Ingen, for meg. Jeg skrev dette i en annen tråd:

Sitat:

Jeg misliker AI sterkt fordi jeg synes det er riv, ruskende galt at en horde turister som er mye rikere enn lokalbefolkningen skal okkupere de beste tomtene ved havet, mure seg inne på et lukket område, spise fra overdådige buffeter ( med alt det medfører av svinn - og fare for matforgiftning) og i stor grad utnytte alt det fine i landet de besøker ha å by på, mens pengene de betaler, havner hos de store internasjonale kjedene som har kapital nok til å bygge slike store hotellkomplekser. Det lokalbefolkningen i beste fall står igjen med, er noen dårlig betalte lavststusjobber. Det er moderne imperialisme og for meg oppveier ikke lett tilgang på mat og drikke og muligheten til billig ferie for de ulempene det medfører for et lokalsamfunn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 29-07-14 kl 13:21.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat