Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-21, 23:32   #64
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor går folk på jobb når de er syke?

Hvor påvirket man blir av feber varierer. Jeg tåler feber mye bedre enn mannen min f.eks. og begge ungene mine ser ut til å være av typen som hopper og spretter rundt med høy feber. Mange ganger har jeg ønsket meg unger som blir bare bittelitt slått ut. Datteren min ble ikke slapp før hun hadde over 41 i temperatur, men da ble hun jo også innlagt på sykehuset. Jeg får ganske voldsomme leddsmerter når jeg har mer enn 38 i kroppstemperatur, men jeg blir ikke sløv/slapp. Mannen min er nærmest i koma når han har kroppstemperatur over 37,6.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat