Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 14:59   #46
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor går folk på jobb når de er syke?

Jeg er mange ganger forkjølet uten å være syk, og da går jeg på jobb, selv m jeg både hoster og nyser. Men spiser for meg selv og vasker hendene temmelig ofte. Til tider hadde det vært rimelig tomt på norske arbeidsplasser om alle med forkjølelse skulle holde seg hjemme... At man har litt lavere terskel for nys feks om man jobber som kokk eller med syke mennesker forstår jeg, men ellers bør man jo være syk as in redusert almentilstand før man holder seg hjemme.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat