Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 10:20   #25
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor går folk på jobb når de er syke?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nå vet jeg jo ikke hvor syk denne mannen var, men jeg må innrømme at jeg også drar på jobb om jeg er forkjøla og ikke har feber - så lenge det kun er forkjølelsen min som reduserer meg - at jeg ikke føler meg syk, ut over dette.
Kanskje ikke i disse svineinfluensatider, men sånn ellers. Ikke for å leke helt, men fordi jeg anser feber som "gyldig" fraværsgrunn, men ikke forkjølelse.

Enig! Hvis jeg er hjemme pga forkjølelse er det enten fordi jeg trenger hvile fordi jeg har hostet meg gjennom flere netter og er virkelig sliten eller fordi jeg føler meg syk i kroppen utover hosten. Jeg har vanligvis en kraftig og ganske langvarig forkjølelse hver høst og vår, og kan virkelig ikke holde meg hjemme i lange tider pga det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat