Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 01:59   #1
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvorfor går folk på jobb når de er syke?

Ja, hvorfor? For å leke helt? En kollega gjør stadig dette. For to dager siden kom han sylte fokjølet og hostet og snørret og nøs over alt og alle, men nei, han hadde jo ikke feber så han trengte jo ikke være hjemme. Vi var flere som hintet om at det kanskje var L U R T av flere grunner å være hjemme, men neida. I dag gikk min ene kollega hjem i tretiden da han begynte å føle seg dårlig. En halvtime senere var det min tur. Nå kjenner jeg forkjølelsen komme krypende og jeg har rett og slett ikke tid til dette! Ikke på jobb, og ikke på noen som helst annen måte. Jeg blir så sur! På vei ut døren traff jeg en tidligere kollega som kunne fortelle at samme mann smittet henne flere ganger da de jobbet sammen fordi han alltid kom på jobb og alltid hostet og nøs utover alt og alle.

Aaargh! Når skal folk skjønne at de ikke får premie for å gå på jobb når de er syke og smitter alle rundt seg?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat