Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-19, 09:32   #18
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Philips Hue taklamper

Ang. wake-up light funksjon så er det vel egentlig ikke det (med mindre det er en annen funksjon som jeg ikke kjenner til), men energize-lyset fungerer veldig godt til å våkne. Hvis man kombinerer det med appstyring som slår lyset på på et bestemt tidspunkt så vil jeg tro det kan fungere slik? Kanskje det går an å få det gradvis påslått også? Det vet jeg ikke, altså. Jeg bare slår det på, hardt og brutalt, når det er seriøs deadline for å stå opp. Og det virker faktisk.

Du trenger ikke elektriker.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat