Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-19, 23:11   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Philips Hue tamlamper

Takk for tips og erfaringer! Jeg blir mer og mer keen på denne idéen kjenner jeg

Vil dere hjelpe meg å tenke litt høyt kanskje?

Jeg bet meg først merke i den du linker til, veobra, men kanskje en spotskinne som Adrienne har passer vel så bra på soverommene?

Jeg hadde egentlig falt pladask for de nye Grimsås fra Ikea (både hvit og gul) til å ha over spisestuen, men nå revurderer jeg. Eller kanskje man kan putte inn pære slik du nevner, veobra? Vil nok sikkert bare funke på den hvite da? Den hvite har ikke kommet til Norge ennå, kun den gule. Effekten vil kanskje forsvinne noe med den?



I tillegg har vi full takhøyde i stue/kjøkken, og da er jeg usikker på om Ensis eller Fair vil funke?





Jeg er usikker på hvor mye lys vi trenger i stue/kjøkken (åpen løsning). Drøye 30m2 og full takhøyde. Masse vindu, men det har jo ikke mye å si når det er mørkt ute og man skal lyse opp stuen

I entréen så tenker jeg kanskje en slik plafond type som du linker til, veobra.

Og så har vi hems. Der er det vel kun spotskinne som vil funke. Evt en slik "bord-globe-dings"...

Og så ble jeg veldig interessert i lysstrips som du nevner, Adrienne! Det må jeg sjekke ut.



Any thoughts?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat