Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-24, 16:42   #1005
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.946
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Huff! Dette var dumt! Jeg forstår ikke at selgere av boliger tør å akseptere slike bud. Vi var i en situasjon hvor det kom inn et hemmelig bud. Megler var forpliktet til å videreformidle budet, men anbefalte oss å ikke akseptere. Det gjorde vi heller ikke, og boligen ble solgt for mye mer.

Selgerne var nok veldig stresset. De hadde flyttet til ny bolig, og den hadde ligget ute en stund. Dog var vi på visning i går, og vi var veldig interesserte. Vi måtte dog ordne med finansiering. Det gjorde vi. Jeg hadde heller ikke gjort det hadde jeg vært selger. Spesielt ikke når det var to på visning i går. De gikk garantert glipp av noen hundre tusen der.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv