Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-23, 13:49   #16
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig gardinløsning når det er 3,2 meter takhøyde?

Vi har mørkegrå transparante gardiner til fargen som heter Soft teal. Den likner litt på fargene du viser, bare ikke så skarp. Litt dusere. Men med så store vinduer så får du inn lys selv om du tar mørk grå, men lys grå blir jo enda lysere. Men tenker mørk grått hadde kanskje passet bedre til en gutteleilighet. Men de transparante så kommer det mye lys. Selv sola skinner gjennom dem når jeg trekker for. Den bare demper sola litt. Jeg ville heller hatt lys grå enn beige av noe slag. Hvitt blir for sterilt synes jeg da, men det må jo være litt som de gutta liker også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat