Tråd: Mobil
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-06, 22:59   #33
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.


Jo nyere de blir, jo mindre tåler de!, virker det som

Det stemmer nok til en viss grad det. Min gamle ericsson s310 R eller no' sånt badet to ganger uten å ta noen skade av det, trengte ikke legge den til tørk engang, likeså den Ericssonen jeg hadde etter den. Mens jentas k750i ble mistet i snøen i vinter og dermed var den skjermen historie. Samtidig har min nevøs ett år gamle Nokia nylig hatt to runder i vaskemaskin (den ble vasket, ble liggende i maskinen noen dager og så ble maskinen satt på igjen) og den funker like bra. Det er vel innimellom bare flaks eller uflaks om det går bra eller ikke.

Så du er fornøyd med din W800i? Tenker på å kjøpe den til jenta, hun ønsker seg en med kamera, MP3-spiller, radio og flymodus og denne har vel alt det. Har du kjøpt minnekort til den? Vet du hvor mange byte det største den kan ha er? Har 2 megabyte minnekort på min og nå som jeg har lagret ca 70 sanger på den, så kan jeg ta ca 3000 bilder før minnekortet blir fullt Eller rundt 3 timer video.

Men ellers så må jeg si at beskjeden du fikk ift k750'en høres helt urimelig ut, hvis den faktisk var skadet allerede da du fikk den. Teit forhandler!!

Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat